רכזת גילוי אש

רכזות גילוי אש מאפשרות זרימת מידע למרכזיה אחת, המחוברת למספר גלאי אש. למעשה, כל הבניין מחולק לאזורים, והרכזת מודיעה לבקר על תחילתה של שריפה באחד האזורים. ישנן רכזות שאף מאפשרות הפעלה של ציוד כיבוי.

רכזות גילוי אש נועדו להגברת המיגון נגד אש.
אנו מספקים לכם מגוון רחב של רכזות, ומתאימים אותן לצרכים שלכם.

רכזת גילוי אש

רכזת גילוי אש - שמור על בטיחות אש גם כשהבניין ריק

במהלך היום, כשהמשרדים והמקומות הציבוריים מאוישים, גלאי האש בדרך כלל ייכנסו לפעולה אחרי אפם של האנשים. כל אחד מאיתנו ירגיש בעשן הרבה לפני כל גלאי עשן. המכשירים האלקטרוניים הם בעצם הגיבוי לאף האנושי. עם זאת, מה קורה כשכל העובדים והמבקרים הולכים הביתה? גלאי העשן יכול לצפצף ולהבהב ואף אחד לא ישמע אותו. רכזת גילוי אש מאפשרת להתמודד עם הבעיה הזאת בכך שהיא מזרימה נתונים למרכז פיקוד אחד, וכך השומרים והמאבטחים יכולים לזהות שיש בעיה באחד האזורים ולטפל בה לפני שהתקרית הופכת לחורבן.

רכזת גילוי אש של א. דנן

רכזת גילוי אש העונה לדרישות התקן

רכזות גילוי אש יכולות להציל חיים ורכוש בשווי רב, ולכן חשוב ביותר שיעמדו בתקנים של מכון התקנים הישראלי.

השוק מציע מגוון רחב של מוצרים המעמידים בפני הלקוחות יתרונות שונים בתחומים רבים. אפשר להתפשר על הרבה דברים, אך לא על תו תקן, גם אם הציוד בעל התקן עולה קצת יותר.

רכזות גילוי אש המספקות לכם את כל המידע שאתם צריכים

ישנן רכזות גילוי אש שמסוגלות לא רק להתריע בפני סכנה, אלא גם לזכור מידע על התרעות קודמות. בצורה זו אתם יכולים לעקוב אחרי תקלות בציוד הגילוי או לחילופין תקלות בציוד חשמלי שעלול לגרום לשריפות.

א. דנן מתאימים לכם רכזות גילוי אש ברמה גבוהה, המתאימות לצרכים שלכם.
לפרטים והצעת מחיר התקשרו אלינו ונשמח לסייע!

מספר זה הינו מספר וירטואלי, שהוא חלק משירות תוכן המופעל על ידי זאפ גרופ בע"מ ומפנה את המתקשר לבית העסק.
משתמש העושה שימוש במספר הווירטואלי, מסכים כי החברה תהא רשאית לשמור את מספר הטלפון ממנו התקשר, לכלול אותו במאגר מידע או ליצור באמצעותו קשר עם המשתמש, וכן כי המספר עשוי להשתנות מעת לעת.

מספר הטלפון הרגיל של בית העסק הוא
04-6918200

דילוג לתוכן